Warsztat dla agencji reklamowych
Marketing marek fashion

Rynek mody rządzi się prawami, które często nie są znane osobom spoza branży. Szybko zmieniające się trendy, krótki cykl życia produktu, operowanie specyficznymi kodami estetycznymi sprawiają, że komunikacja marek modowych znacząco odbiega od sposobów komunikacji marek z innych segmentów rynku. Ten warsztat dedykowany jest agencjom reklamowym, które chcą zrozumieć i odpowiedzieć na potrzeby klientów z branży mody.



Na warsztacie poruszymy następujące zagadnienia:

  1. Czym różni się marketing marek z branży fashion od marek innych branż?
  2. Czym są i jak tworzyć atrakcyjne kody komunikacji w marketingu branży mody?
  3. Jakie kanały komunikacji wybrać w kontekście strategii marki?
  4. Jaka jest istota pozycjonowania marki fashion?
  5. Jak wygląda cykl życia produktu?
  6. Jak wygląda rynek mody w Polsce?
  7. Jaka jest definicja fashion designu?
  8. Jaka jest rola produktu w marketingu mody?
  9. Marki premium i marki fast fashion w kontekście komunikacji.
  10. Trendy w modzie w kontekście komunikacji marki.
  11. Fotografia fashion jako kluczowy element marketingu branży mody.


Cena, termin i miejsce warsztatu są do indywidualnego ustalenia.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt mailowy 
warsztaty@pinkcigarette.pl lub telefoniczny: Monika Kapłan +48 665 850 082