15 października 2016
Strategia marki

Mocna marka modowa zbudowana jest na mocnej strategii. Dzięki niej wszystkie działania marketingowe firmy mają sens, odzwierciedlają jeden spójny punkt widzenia, a w perspektywie czasu stają się kluczowym czynnikiem budującym sukces finansowy firmy. Wiele firm sprowadza istotę marki do pomysłu na reklamę, sesję zdjęciową, wpis na facebooku. To duże uproszczenie. Marki budujące przewagę konkurencyjną szczegółowo określają jej strategiczne założenia, DNA i pola kompetencji.



Na warsztacie poruszymy następujące zagadnienia:

  1. Jaka jest istota pozycjonowania marki fashion?
  2. Jakie są metody określania DNA?
  3. Czym jest strategiczny proces marketingowy? 
  4. Dlaczego etap badawczy jest kluczowym procesem  w podejmowaniu słusznych decyzji? 
  5. Jak tworzyć osobowość marki w zgodzie z grupą docelową? 
  6. Jak spozycjonować cenowo markę?
  7. Jak kształtować kody komunikacji w marketingu fashion?
  8. Jakie kanały dystrybucji wybrać w kontekście DNA marki?
  9. Co było pierwsze: produkt czy strategia?
  10. Jakie są strategie marek w różnych segmentach rynku? 
  11. Kogo zaangażować w firmie w proces tworzenia strategii? 
  12. Jaka powinna być efektywna forma prezentacji strategii?


Cena warsztatu: 790 zł brutto
Miejsce: Warszawa, Studio N 16, ul. Noakowskiego 16/33 (III piętro) 
Czas: 10 – 17

Liczba miejsc ograniczona.

Zapisz się wypełniając poniższy formularz.


Imię *

Nazwisko *

E-mail *

Telefon kontaktowy


 AkceptujęRegulamin warsztatów*
 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez PINK CIGARETTE Monika Kapłan-Gerc zarejestrowaną przy ul. Janiny Porazińskiej 4 lok.37 w Bydgoszczy, w celach marketingowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz na otrzymywanie od PINK CIGARETTE Monika Kapłan-Gerc informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. (Dz.U. nr 144, poz.1204 z późn. zm.) o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Przyjmuję do wiadomości, że jestem uprawniony/a do wglądu do moich danych oraz ich poprawiania i usunięcia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.*

* wypełnienie pól oznaczonych gwiazdką jest niezbędne do dokonania zgłoszenia