Tytuł:
School Fashion

Klient:
Reporter Young

Projekt:
Strategia marki, analiza grupy docelowej, założenia estetyczne kolekcji, wytyczne do implementacji strategii marketingowej


Reporter Young to marka przeznaczona dla dzieci w wieku szkolnym (od 6 do 13 roku życia). Posiada dużą sieć dystrybucji, produkty sygnowane logo marki dostępne są w ponad 130 lokalizacjach w Polsce. 

Dzieci w okresie szkolnym zaczynają kształtować swój styl, chcą ubierać się same, często negują zakupowe wybory rodziców. Zazwyczaj pragną wyglądać jak ich idole: bloggerki, youtuberki i inne gwiazdy internetu. Sieć, co chwile kształtuje nowe trendy, za którymi chcą podążać dzieci. Przed Reporterem Young stoi trudne zadanie: wypracowanie estetycznego kompromisu między dziećmi, które chcą wyglądać jak młodzież a ich rodzicami. 

Projekt Pink Cigarette dla Reportera Young zakładał stworzenie całościowej strategii marki. Przejście przez proces badawczy pozwolił nam określić DNA marki i doprecyzować brand persony dla chłopców i dziewczynek, które odwzorowywały różne style dzieci. Koordynowaliśmy cykl wdrażania zmian. W ramach projektu prowadziliśmy również doradztwo w zakresie trend forecastingu. Prezentacja przyszłych trendów miała ułatwić pracę osobom odpowiedzialnym za projektowanie kolekcji.