Monika Kapłan

fotaMonia

Monika Kapłan specjalistka marketingu mody, założycielka Pink Cigarette Fashion Business Consulting. Karierę zawodową rozpoczęła we francuskim biurze stylu Peclers Paris. Zarządzała działami marketingu LPP, była prezesem Deni Cler. Współtwórczyni strategii wielu marek z branży mody m.in House, Reserved, Sinsay, Mohito, Medicine, 5.10.15., Lous, Badura, Answear.com, Diverse. Jest wykładowczynią wyższych uczelni: Akademii Leona Koźmińskiego, ViaMody oraz School of Form. Zasiada w jury konkursu Fashion Live Awards Bratysława.

Pink Cigarette tworzy kompleksowe strategie marek. Wykorzystując doświadczenie i szeroką znajomość rynku mody pozycjonuje marki i osadza je w aktualnych trendach. Prowadzi doradztwo w zakresie trend forecastinguW ramach warsztatów Pink Cigarette edukuje zarówno specjalistów związanych z branżą mody, jak i tych, którzy są na początku swojej kariery.

Pink Cigarette, łącząc świat kreacji i biznesu, oferuje:


“Moja współpraca z Moniką Kapłan była bardzo owocna. Monika rozumie złożone mechanizmy świata kreacji i biznesu. Branża mody nie ma przed nią tajemnic. Bardzo szybko zyskuje zaufanie ludzi, co sprawia, że współpraca przebiega w miłej atmosferze. Jest bardzo skutecznym ekspertem.”

Krzysztof Bajołek
Prezes Medicine i Answear.com


“Monika Kaplan is among professionals, which I highly appreciate for her well-founded opinions, deep insight and great experience. I had the honor to invite her as a lecturer at a business workshop for Slovak fashion designers. Her lecture was engaging, enriching and backed by real experience.”

Olo Krizova
Chairman and Creative Director at Czech Fashion Council


“Monika Kapłan to specjalistka, która niemalże stworzyła w Polsce temat, którym się zajmujemy. Jako pierwsza zaczęła mówić o tym, jak ważna jest strategia w prowadzeniu marki i teraz, po doświadczeniu zdobytym na gigantach, dzieli się tą wiedzą z początkującymi markami. Jej konkretna wiedza o tym, jak budować markę od struktury kolekcji, po zdefiniowanie odbiorcy to coś, czego cały czas bardzo brakuje na rynku, a od czego każdy powinien rozpocząć tworzenie własnej marki.” 

Ania Pięta i Magda Korcz
założycielki Hush Warsaw


“Monika prowadzi wykłady z fashion marketingu na specjalności Fashion Design naszej uczelni.  Studenci bardzo pozytywnie oceniają współpracę, cenią praktyczną wiedzę, doświadczenie branżowe. Połączenie ciekawych case study z analitycznym podejściem rozwija ważną kompetencję u przyszłych absolwentów, którzy wchodząc na rynek mody będą się mierzyć nie tylko z własnym talentem ale i rynkowym kontekstem świata businessu”

Basia Metelska
Dyrektor Operacyjny School of Form,
Katedra Wzornictwa wydziału zamiejscowego uniwersytetu SWPS

_______________________________________
Zdjęcie wykonała Zuza Krajewska