Tytuł:
Kreatywny świat Medycyny

Klient:
Medicine

Projekt:
Doprecyzowanie DNA marki oraz stworzenie brand person
dla kolekcji damskiej
i męskiej


Marka MEDICINE powstała w 2013 roku i już w dniu swojej premiery dysponowała siecią 60 sklepów stacjonarnych oraz rozbudowanym sklepem e-commerce. Obecnie sprzedawana jest w wielu krajach Europy: w Polsce, Rosji, Słowacji, Ukrainie, Białorusi i Kazachstanie.

Ambicją założyciela marki było wprowadzenie nowej jakości do świata mody zdominowanego przez powszechnie znane, wielkopowierzchniowe sieciówki. Rynkowa intuicja podpowiadała, że klienci poszukują nowości, kreatywnego zaskoczenia, kontrpropozycji do typowego segmentu fast fashion. Konsekwencją tych spostrzeżeń było stworzenie marki Medicine. Marki o odważnej i intrygującej nazwie, wyróżniającej się stylowymi butikami i kreatywnymi kolaboracjami z młodymi artystami. Od dnia debiutu marka jest ciepło przyjmowana przez klientów, systematycznie rośnie sieć sprzedaży, a wraz z nią rozpoznawalność Medicine.

Pink Cigarette rozpoczęło współpracę z marką o silnym DNA, wymagającym doprecyzownia. Naszym zadaniem było nazwanie estetycznego świata Medicine, stworzenie dokumentu strategicznego, który byłby kierunkowskazem dla osób projektujących kolekcję oraz tworzących strategie marketingowe. Zdefiniowana została grupa docelowa, zestaw wytycznych do odświeżonych kodów komunikacji, założenia marketingowe do sesji zdjęciowych. Uzupełnieniem charakterystyki marki był dokument precyzujący brand persony czyli założenia estetyczne, jakościowe i asortymentowe dla kolekcji damskiej i męskiej.