Tytuł:
Opowieść o kobiecie 

Klient:
Lous Warsaw

Projekt:
Analiza benchmarków, mapa stylistyczna otoczenia konkurencyjnego, stworzenie DNA

Lous to autorska, młoda marka powstała w 2012 roku w Warszawie. Minimalistyczne w formie ubrania pokochały nowoczesne dziewczyny poszukujące funkcjonalności i prostoty. Marka o przejrzystej wizji potrzebowała spójnej opowieści prezentującej świat Lous.

W branży mody storytelling, czyli prowadzenie narracji i tworzenie opowieści,  jest jedną z metod  kreowania świata marki. Uwodzenie odbiorcy spójną historią skutecznie pozwala mu wgłębić się w świat marki, zaangażować się w jej system wartości i zbudować sieć skojarzeń. Ubrania stają się częścią emocjonalnej opowieści o ludziach, miejscach, uczuciach.

W tym projekcie głównym zadaniem Pink Cigarette było stworzenie szkieletu opowieści o Lous, opowieści o minimalistycznym świecie silnej kobiety, która miewa chwile słabości. Kobieta Lous to uosobienie jej autorki, która jest mocna i krucha jednocześnie. Łącząc sprzeczne cechy kobiece zbudowaliśmy prawdę i wielowymiarowość świata marki. 

Projekt zawierał etap analizy światowych benchmarków, definicję stylu marki, określenie brand person kolekcji oraz zaproponowanie spójnej historii definiującej DNA marki.