Tytuł:
Diverse – powrót do korzeni

Klient:
Diverse 

Projekt:
Pozycjonowanie marki, nowe założenia kolekcji oraz plan implementacji zmian w obszarze działań marketingowych

Diverse to marka streetwearowa od zawsze kojarzona z męskimi sportami ekstremalnymi i adrenaliną. Powstała w 1993 roku, dziś dystrybuowana jest w ponad 160 sklepach w Polsce i za granicą. Kolekcje Diverse skierowane są do ludzi młodych i aktywnych, dla których miejski styl to połączenie mody ze sportem.

Działając ponad 20 lat na rynku marka Diverse nieustannie musiała dostosowywać ofertę do zmieniających się gustów kolejnych młodych pokoleń. Podążając za trendami zatarła wyraziste DNA, które historycznie było osadzone w świecie sportów ekstremalnych. Właściciel sieci Diverse, firma ETOS S.A. pragnąc umocnić pozycję marki na rynku, postanowiła powrócić do korzeni i wyeksponować uniwersalne cechy marki: sportowość, męskość, pogoń za adrenaliną.

Zadaniem Pink Cigarette było zweryfikowanie dotychczasowego pozycjonowania marki. Przeprowadziliśmy szereg badań konsumenckich, przyjrzeliśmy się światowym trendom, przeanalizowaliśmy otoczenie konkurencyjne. Wynikiem analiz był nowy pomysł na esencję Diverse, jego kluczowe wartości i odświeżoną osobowość marki. Stworzyliśmy spójne brand persony w ramach kolekcji damskiej i męskiej, które pomogły reaktywować silne DNA i zaktualizować ofertę marki. Mocnym akcentem strategii było wznowienie projektu Diverse Extreme Team zrzeszającego pasjonatów sportów ekstremalnych. Pink Cigarette towarzyszyło Diversowi w procesie wcielania zmian, pomagało tworzyć m.in sesje wizerunkowe, filmy video, witryny sklepowe.