Tytuł:
The art of shoemaking

Klient:
Badura

Projekt:
Rebranding marki: nowe pozycjonowanie marki oraz wytyczne do implementacji


W 1979 roku Zdzisław Badura zakłada niewielki warsztat rzemieślniczy w Polsce. Z dużym kunsztem i wyczuciem elegancji tworzy produkt z najwyższej półki. To początek trwającej już kilkadziesiąt lat historii marki oferującej wysokiej klasy obuwie dla kobiet i mężczyzn. Ponad 30 lat pracy nad marką pana Badury to świadectwo doświadczenia, pasji tworzenia, zmysłu estetycznego oraz najwyższych standardów jakości.

Obecnie marką zarządza kolejne pokolenie właścicieli, które niewielki zakład produkcyjny przekształciło w dużą firmę. Stylowe kolekcje obuwia sprzedawane są w ponad 50 sklepach marki Badura oraz dynamicznie rozwijającym się sklepie on-line.

Projekt Pink Cigarette zakładał stworzenie nowego, spójnego wizerunku marki, odpowiadającego aktualnym trendom konsumenckim, przy jednoczesnym poszanowaniu tradycji, historii firmy oraz kunsztu tworzenia. Przeprowadziliśmy badania konsumenckie, przeanalizowaliśmy konkurencję, przyjrzeliśmy się trendom zakupowym w segmencie sprzedaży obuwia w Polsce. Wynikiem naszych analiz było określenie nowego DNA marki oraz stworzenie założeń estetycznych przyszłych kolekcji. W obszarze komunikacji marketingowej zainicjowaliśmy projekt zmiany identyfikacji wizualnej logotypu oraz zaproponowaliśmy platformę komunikacji łączącą aspekt kunsztu z nowoczesnością. Ambasadorem marki została Aneta Kręglicka, była Miss Świata, businesswoman, ikona stylu. Aneta, jako nowa twarz marki, wystąpiła w kampanii Badury na sezon jesień-zima 2016 oraz jest autorką limitowanej kolekcji obuwia sygnowanej swoim nazwiskiem.